1. سامین پردازش
  2. Sophos
  3. لایسنس سوفوس-فایروال سخت افزاری Sophos XG

لایسنس سوفوس-فایروال سخت افزاری Sophos XG

Sophos XG Firewall یک سیستم یکپارچه امنیتی است که می تواند به صورت یک دیواره آتش از شبکه ها در مقابل تهدیدات ترکیبی و با استفاده از سیاستهای منحصر به فرد مبتنی بر هویت کاربر یاIP  محافظت نماید.برای خرید لایسنس سوفوس با ما تماس بگیرید . تماس باما

فایروال های نسل جدید شرکت سوفوس با نام XG-Firewall  شناخته میشوند.  در کنار رابط کاربری زیبا، از هسته قدرتمندی برخوردار بوده و با در اختیار داشتن قابلیت های متعدد میتواند امنیت سازمان را تضمین کند. تهدیدات ناشناخته را مسدود می کند و به طور خودکار به حوادث پاسخ می دهد. :

فایروال Sophos XG تمام آخرین فن آوری پیشرفته ای را که شما برای حفاظت از شبکه خود و جلوگیری از باج افزار ها و تهدیدات پیشرفته نیاز دارید ، فراهم آورده است. از جمله  top-rated IPS، Advanced Threat Protection ، Cloud Sandboxing، آنتی ویروس دوگانه، Web and App Control ، Email Protection و یک Web Application Firewall کامل از ویژگی های این UTM می باشد. برای تهیه لایسنس سوفوس کلیک کنید .

فایروال سخت افزاری Sophos XG لایسنس سوفوس
فایروال سخت افزاری Sophos XG

ویژگی های کلیدی سوفوس XG

خطرات پنهان را نشان می دهد :

فایروال Sophos XG چشم انداز بی سابقه ای را نسبت به کاربران با ریسک بالا، برنامه های ناشناخته، تهدیدات پیشرفته، payload   های مشکوک و خیلی بیشتر ارائه می دهد.  شما همچنین گزارش های غنی را بدون هزینه اضافی (on-box reporting) و گزینه ای برای اضافه کردن Sophos iView  برای گزارش متمرکز برای چندین فایروال در اختیار دارید.

تهدید های ناشناخته را block می کند :

فایروال Sophos XG تمام آخرین فن آوری پیشرفته ای را که شما برای حفاظت از شبکه خود و جلوگیری از باج افزار ها و تهدیدات پیشرفته نیاز دارید ، فراهم آورده است. از جمله  top-rated IPS، Advanced Threat Protection ، Cloud Sandboxing، آنتی ویروس دوگانه، Web and App Control ، Email Protection و یک Web Application Firewall کامل .  بویژه اینکه راه اندازی و مدیریت آن آسان است.

به طور خودکار به حوادث پاسخ می دهد :

XG Firewall  تنها راه حل امنیتی شبکه است که قادر به شناسایی منبع آلودگی در شبکه شماست و به طور خودکار دسترسی به منابع شبکه دیگر را در پاسخ محدود می کند.  این قابلیت با Security Heartbeat منحصر به فرد Sophos ممکن است که telemetry و وضعیت سلامتی بین Sophos endpoint ها و فایروال شما را به اشتراک می گذارد.

قدرتمند و سریع :

فایروال Sophos XG با استفاده از فناوری چند هسته ای Intel ، درایوهای solid-state و in-memory content scanning ساخته شده است. علاوه بر این، تکنولوژی Sophos FastPath packet optimization  تضمین می کند که شما همیشه حداکثر توان را دریافت نمایید.

به سادگی فایروال های متعدد را مدیریت می کند :

Sophos Central  برای همه محصولات Sophos  شما پلت فرم نهایی cloud-management را فراهم می کند. این باعث می شود که راه اندازی، نظارت و مدیریت XG Firewall  آسان باشد. همچنین ویژگی های مفید مانند هشدار، مدیریت پشتیبان، به روز رسانی firmware با یکبار کلیک را فراهم می کند .

در صورت تمایل، Sophos Firewall Manager  (SFM)  ابزار قدرتمند چند منظوره را برای مدیریت و سیاست گذاری چندین دستگاه به طور همزمان، فراهم می آورد. و همچنین اگر می خواهید گزارش ها را در چند دستگاه  XG،SG  و Cyberoam ادغام کنید، می توانید این کار را با Sophos iView  انجام دهید.

دستگاه های مجازی سوفوس (Sophos Firewall Virtual Appliances)

علاوه بر دستگاه های سخت افزاری، می توانید XG Firewall را به عنوان یک Virtual Appliance نصب نمایید. با استفاده از دستگاه های مجازی XG Firewall  همانند دستگاه های سخت افزاری می توانید امنیت شبکه و امنیت همزمان (برای نقاط پایانی) را در زیرساخت مجازی، داشته باشید.

می توانید XG Firewall را به عنوان یک Virtual Appliance روی VMware ESX و VMware ESXi و Microsoft Hyper-V 2008 , 2012 ، KVM  (ماشین مجازی Kernel-based) و Citrix XenApp  نصب نمایید.

شیوه لایسنس گذاری Virtual Appliance از گروههای IP/User به (virtual) cores/RAM سخت افزاری که Virtual  روی آن نصب شده است، تغییر یافته که این انتخاب مجوز مناسب را برای شما ساده می کند. به طور مثال اگر مدل SFv4C6 را در نظر بگیریم،به شکل زیر خواهد بود:

خرید لایسنس سوفوس

محصول شما فقط با تعداد (virtual) cores/RAM  مجازی که برای آن لایسنس سوفوس تهیه شده است، کار می کند.  مثلا، اگر RAM بیشتری به لایسنس سوفوس فوق اضافه کنید ، بیشتر از ۶ گیگابایت مرتفع نمی شود مگر اینکه نوع لایسنس آنرا تغییر دهید.

برای خرید لایسنس سوفوس با ما تماس بگیرید . تماس باما

مطالب پیشنهادی را مطالعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

به اشتراک بگذارید

فهرست