1. سامین پردازش
  2. EMC Storage
  3. استورج های EMC
dell emc

استورج های EMC

استورج DEll EMC

شرکت Dell EMC را می توان موفق ترین شرکت حال حاضر در زمینه Storage دانست چرا که در همه مقیاس های شبکه و Datacenter راهکار قابل قبولی را برای مشتری ارائه داده و به همین خاطر بالاترین رتبه را در مجله گارتنر به خود اختصاص داده است.خرید استورج DELL EMC-تجهیزات EMC-خرید محصولات DELL EMC

استوریج های ارائه شده توسط شرکت سامین:

استوریج EMC unity

استورج DEll EMC-خرید استورج DELL EMC
استورج DEll EMC

رویکرد اصلی شرکت EMC برای جایگزین کردن سری EMC VNX با EMC Unity را می توان نیاز بازار به تجهیزات ذخیره سازی با امکان بهره برداری از دیسک های SSD در تعداد زیاد برای دست یابی به IOPS و پهنای باند بالا دانست. خانواده EMC Unity به دلیل برخورداری از توان پردازشی و گذردهی بسیار بیشتر در مقایسه با خانواده EMC VNX، امکان ارائه فضای ذخیره سازی بر پایه دیسک های تماما SSD را بطور کامل دارد. در این گذر شرکت EMC تلاش کرده است تا کاستی های موجود در دستگاه های EMC VNX را برطرف کرده و همچنین ویژگی های جدید را به دستگاهای Unity اضافه کند.

 

 

VNX

شرکت EMC، محصولات سری VNX را با قابلیت ارائه سرویس ذخیره سازی به صورت فایل و در سطح دیسک با ترکیب سخت‌افزار قدرتمند و نرم‌افزار مدیریتی کارا به منظور رفع نیازهای سازمان‌های بزرگ و متوسط ارائه داده است.

 

EMC Data Domain

داده‌هایی که محتوای تکراری آنها حذف شده است را می‌توان بر روی WAN در یک Remote Site یا یک سایت Cloud Service Provider و یا Dell EMC ECS برای انجام عملیات بازیابی از بحران ، حذف نیاز به Tape-Based Backups ، یا متمرکز کردن Tape backup ها در یک Central site ، Replicate کرد. محصولات EMC Data Domain Storage قابلیت تجمیع پشتیبان‌گیری و آرشیو داده بر روی یک زیرساخت را فراهم می‌کند.

 

 

 

خرید استورج DELL EMC
تجهیزات EMC-خرید محصولات DELL EMC

 

مطالب پیشنهادی را مطالعه فرمایید

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

به اشتراک بگذارید

فهرست