1. سامین پردازش
  2. HPE
  3. سرور ها و استوریج های HPE
HPE

سرور ها و استوریج های HPE

شبکه های کامپیوتری جزو لاینفک سازمانهای امروزی می باشند و زیر ساختهای ارتباطی این شبکه ها در هر سازمانی نیازمند صرف هزینه های مالی و زمان زیادی می باشند. شرکت سامین پردازش نوین با گردهم آوری متخصصان زبده سخت افزار آماده ارائه خدمات خود در زمینه مشاوره، فروش به همراه گارانتی معتبر، پیاده سازی و خدمات پس از فروش جهت زیر ساختهای شبکه سازمانها و ارگانها می باشد .خرید سرور HP-خرید استورج hp-خرید محصولات hp شرکت سامین پردازش به عنوان نماینده سرور HPE و استورج HPE آماده ی ارائه خدمات به مشتریان میباشد.

سرور HP به عنوان پر طرفدارترین سرور در جهان به شمار می رود. شاید دلیل این محبوبیت این است که این سرورها چه در مقیاس بزرگ و چه در مقیاس کوچک می توانند اکثر نیازهای کاربران را برآورده سازند. از مشخصات سرور HP این است که با انتخاب درست سرور می توانید به عملکرد بالا، افزایش میزان دسترسی ، قابلیت توسعه و مدیریت آسان دست یابید.

پرولینت یک برند از سرورهای کامپیوتری بود که در اصل توسط شرکت کامپک تولید و وارد بازار شد. اما بعد از ادغام کامپک با شرکت  HP، شرکت HP در حمایت از این برند جدید، برند قدیمی خود به نام «نت سرور» را از رده خارج کرد. که هم اکنون برند پرولینت توسط HPE تولید و عرضه می گردد. ( سرور  hp   –  استورج hp )

خرید و فروش سرور hp

خرید و فروش استورج hp

گروه ML     

این گونه سرورها برای پشتیبانی از میزان حافظه دیسک و I/O  بالا طراحی شده اند.معمولا در سایتهایی استفاده میشوند که چینش آن نیازی به Rack نداشته باشد.

این سرورها از نظر ظاهر به صورت عمودی هستند .

سرور های HPE ProLiant ML-خرید سرور HP-خرید استورج hp
HPE ProLiant ML Servers

گروه DL       

این گروه از سرورها، سرورهایی با سایزکوچک هستند که قابلیت انعطاف و مدیریت پذیری بالایی دارند. طراحی این دسته از سرورها به صورت Rack mount   بوده و برای محیطهای با تعداد بالای سرور مناسب هستند.

سرورهای HPE ProLiant DL Servers-خرید استورج hp
HPE ProLiant DL Servers

گروه BL     

گروه سرورهای Blade که حالت تیغه‌ای دارند، به صورت کاملا فشرده و ماژولار طراحی شده اند. نحوه قرارگیری این سرورها در رک به صورت مجموعه ای بوده . قابلیت انعطاف بالا و ساختار متفاوت، موجب کاهش هزینه های مدیریتی و نگهداری دیتا سنترها شده است .

سرورهای BL
HPE BladeSystem

 

تاکنون سرورهای HPE از نظر بهره وری و نسبت قیمت به کارایی رکورددار جهانی این صنعت می باشد.

 شرکت سامین پردازش نمایندگی فروش سرور HPE و استورج HPE

سرور HPE و استورج HPE – خرید و فروش سرور  hp – خرید و فروش استورج hp

 

 

 

مطالب پیشنهادی را مطالعه فرمایید

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

به اشتراک بگذارید

فهرست