1. سامین پردازش
  2. Symantec Messaging Gateway
  3. نرم افزار Symantec Massaging Gateway
نرم افزار Symantec Massaging Gateway

نرم افزار Symantec Massaging Gateway

نرم افزار (SMG -Symantec Massaging Gateway (symantec anti spam

نرم افزار (Symantec Massaging Gateway (symantec anti spam سازمان‌ها را قادر به تامین امنیت ایمیل خود به صورت موثر و دقیق در برابراسپم‌ها، ویروس‌ها، حمله‌های هدف‌دار می‌نماید. این محصول ( SMG ) قابلیت فیلتر محتوا، پیشگیری از از نشت داده‌ها و رمزگذاری و برقراری تمام لایه‌های امنیتی مورد نظر روی ایمیل‌ها را دارا بوده و کاملا مستقل و بدون وابستگی به Mail Server خاصی می‌تواند در شبکه قرار گیرد و به دو صورت Physical Appliance و Virtual Appliance فعال می‌شود.

جهت خرید لایسنس SMG با سامین پردازش در تماس باشد.

استفاده مکرر از ایمیل، آن را به هدف شماره ۱ حملات هکرهایی که می‌خواهند امنیت را به خطر بیندازند، تبدیل می‌کند. پذیرش گسترده راه حل‌های امنیتی ایمیل، مهاجمان را مجبور کرده است که به دنبال راه‌های پیچیده‌تری برای نفوذ به سازمان‌ها باشند. ابزار اصلی مسدود کردن، شما را در برابر ransomware هدفمند، spear phishing، business email compromise (BEC) و سایر حملات ایمیل پیچیده، محافظت نمی‌کند. سازمان‌ها باید فناوری‌های سنتی امنیت ایمیل را با رویکرد چند لایه‌ای بر‌اساس جدیدترین فناوری‌های پیشگیری مانند machine learning ،link isolation و behavior analysis با sandboxing کارآمد و file detonation تقویت کنند.

راه‌حل امنیت Symantec’s on-premises email با نرم افزار Symantec Massaging Gateway آغاز می‌شود که امنیت پیام‌رسانی ورودی و خروجی را فراهم می‌کند، از جمله محافظت قدرتمند در برابر جدیدترین تهدیدات پیام‌رسانی مانند: ransomware, BEC و phishing، که بیش از ۹۹ درصد از اسپم‌ها را با کمتر از ۱ در ۱ میلیون کاذب مثبت کمتری دریافت می‌کند و بطور موثر به تهدیدات پیام رسانی real-time با قابلیت بروز رسانی خودکار ضد اسپم و ضد بدافزار، سریع پاسخ می‌دهد.

(Symantec Messaging Gateway (SMG-خرید لایسنس SMG
خرید لایسنس SMG از سایت سامین پردازش

قابلیت‌های Symantec Massaging Gateway (SMG)

  • فیلترینگ spam‌ها به وسیله Brightmail

مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها که مانع از ایجاد حملات ایمیلی می‌شود که قابلیت عملکرد در دو سطح global و local را دارد.

  • قابلیت‌های پیشگیری از دست دادن داده‌ها و اطمینان به مشتریان

با قابلیت ایجاد قوانین در نرم افزار به مشتریان اجازه می‌دهد تا براحتی قوانینی بر اساس نیاز آن‌ها را بعنوان اسپم مورد حمله قرار دهد.

امکان ادغام رمزگذاری اختیاری با رمزگذاری محتوا.

  • تعریف سیاست‌های دلخواه (Custom Rules)

نرم افزار Symantec Massaging Gateway امکان تعریف و اعمال قوانین اختصاصی و دلخواه به منظور جلوگیری از دریافت هرزنامه بر اساس نیازمندی‌های راهبر شبکه و کاربر نهایی را می‌دهد.

  • فیلترینگ هرزنامه

امکان مسدود کردن هرزنامه‌ها، پیش از ورود به شبکه با بکارگیری فرآیند اعتبار‌سنجی و تعیین اعتبار آدرس IPP فرستنده در سطح محلی و جهانی.

  • قابلیت کشف هرزنامه‌ها بطور هوشمند انجام می‌شود. در واقع نرم افزار، ایمیل را به شیوه خاص خود آنالیز نموده و اگر آن را بعنوان هرزنامه تشخیص دهد بلافاصله یک پارامتر(Spam Confidence Level) SCL را به آن نسبت می‌دهد. نرم‌افزار برای جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها از یک شیوه چند لایه استفاده می‌کند.
  • قابلیت کار با لیست‌های سفید (White Lists) را دارد. به این معنا که می‌توان تعدادی از فرستندگان ایمیل را که از Spam نبودن آن‌ها اطمینان داریم در یک لیست سفید قرار دهیم و بدین ترتیب از اشکالات احتمالی جلوگیری می‌‌شود، همین امکان برای گیرندگان ایمیل نیز وجود دارد.
  • نرم افزار Symantec Massaging Gateway با استفاده از امکان Mass-Mailer Cleanup می‌توان ایمیل‌های ساخته شده توسط worm‌ها را شناخته و بطور کامل نابود کرد.
  • امکان Content Filtering از ورود ایمیل با موضوعات خاص به شبکه جلوگیری می‌کند. همچنین در جهت معکوس می‌تواند از خروج ایمیل با موضوعات مهم از شبکه جلوگیری نماید.
  • قابلیت مدیریت مرکزی این برنامه، مدیر شبکه را در نصب آنتی ویروس روی چند Exchange Server یاری می‌نماید. همچنین بروز رسانی از طریق کنسول مرکزی برنامه انجام می‌گیرد.

نرم افزار (Symantec Massaging Gateway (symantec anti spam تکنولوژی‌های حفاظتی چندلایه را ترکیب می‌کند و ایمیل‌های مشکوک را شناسایی، مسدود و قرنطینه می‌کند:

  • حملات BEC را با استفاده از روش‌های پیشرفته، آنالیز کلاهبرداری BEC، پروتکل‌های احراز هویت فرستنده ایمیل (DMARC، DKIM، و SPF) و domain intelligence، متوقف می‌کند تا از typo squatting و جعل هویت جلوگیری کند.
  • با استفاده از ترکیبی از دیتابیس‌های لوکال و جهانی سیمانتک و قوانین اسپم سفارشی مشتری که تا ۹۰ درصد ایمیل‌های ناخواسته را قبل از رسیدن به شبکه محدود می‌کند، از directory harvest attack (DHA) و حملات اسپم جلوگیری می‌کند.
  • کنترل‌های پیشرفته فیلترینگ محتوا، از رسیدن ایمیل‌های ناخواسته مانند خبرنامه‌ها و سایر محتوای بازاریابی به کاربران جلوگیری می‌کند.
  • در برابر لینک‌های مخرب مورد استفاده در phishing campaigns با فیلتر کردن اعتبار URL از دیتابیس جهانی سیمانتک، که شامل فناوری تشخیص انواع فیشینگ پیشرفته است، دفاع می‌کند و لینک‌های spear phishing را که شبیه به حملات phishing شناخته شده هستند، شناسایی می‌کند.
  • با غیرفعال کردن URL‌ها و تهدیدات zero-day document در مایکروسافت آفیس و پیوست‌های PDF، کاربران را در برابر حملات هدفمند مانند باج افزار محافظت می‌کند. محتوای فعال بالقوه مخرب از یک پیوست حذف شده، یک داکیومنت تمیز ساخته می‌شود و دوباره به ایمیل پیوست شده و برای کاربر نهایی ارسال می‌شود.

خرید لایسنس SMG لایسنس symantec messaging gateway

نرم افزار Symantec Massaging Gateway-جهت خرید لایسنس SMG با ما در تماس باشد .

نرم افزار Symantec Massaging Gateway

نرم افزار Symantec Massaging Gateway با Symantec Content Analysis، Symantec Email Threat Isolation و Symantec Fraud Protection ادغام می‌شود تا حفاظت قوی در برابر تهدیدها، تجزیه و تحلیل تهدیدها و قابلیت‌های کنترل جعل هویت را ارائه دهد. آنها با‌هم تهدیدهای در حال تکامل و ناشناخته را مسدود می‌کنند، از جعل هویت ایمیل جلوگیری می‌کنند و سازمان‌ها را قادر می‌سازند تا به سرعت به حملات هدفمند و پیشرفته پاسخ دهند.

این حفاظت با بینش‌های بزرگترین شبکه اطلاعاتی تهدید غیرنظامی جهان، Network Symantec Global Intelligence (GIN) ایجاد میشود که چشم‌انداز تهدید را در سراسر جهان مشاهده میکند. GIN از طریق تله متری که از بیش از ۱۷۵ میلیون endpoint، ۸۰ میلیون کاربر پروکسی وب و ۵۷ میلیون سنسور حمله در ۱۵۷ کشور جهان استخراج شده است، به تضمین نتایج امنیتی بهتر کمک میکند.

حفاظت در برابر لینکهای مخرب مورد استفاده در کمپین های فیشینگ نیزه و حملات هدفمند، توسط Email Threat Isolation ارائه میشود که لینکهای مشکوک را از راه دور اجرا میکند. این فناوری فقط اطلاعات رندرینگ ایمن را به مرورگرها ارسال میکند و در نتیجه از دسترسی هرگونه بدافزار zero-day که از طریق لینکهای ایمیل به کاربران ارسال میشود، جلوگیری میکند. Email Threat Isolation همچنین با ارائه وبسایت‌های مشکوک در حالت read-only، حملات فیشینگ اعتبار را متوقف میکند و کاربران را هنگام ارسال اطلاعات حساس مانند پسوردها و اطلاعات اعتباری شرکت، مسدود میکند.

برای تهیه نرم افزار پشتیبان گیری VERITAS BACKUP EXEC از شرکت سامین پردازش اینجا کلیک کنید.

حفاظت از تهدیدات پیشرفته برای حملات مبتنی بر فایل توسط Content Analysis ارائه می‌شود که بطور خودکار تهدیدات روز صفر را تشدید می‌کند و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته همچون مانند machine learning، predictive file analysis و virtual machine aware sandboxing، برای آشکار کردن رفتارهای مخرب و انهدام ایمن فایل‌های مشکوک، تهدیدات روز صفر را از بین می‌برد.

  • از machine learning وpredictive file analysis برای طبقه‌بندی و اقدام بر روی نتایج استفاده میکند – فایل‌ها را برای تجزیه و تحلیل رفتار و انفجار در سندباکس رها، تحویل یا ارسال می‌کند.
  • یک ماشین مجازی قابل تنظیم یا سندباکس emulation-based را برای آنالیز دقیق و شناسایی بدافزارهای فراری ماشین مجازی که از فایل‌ها منشا می‌گیرند، ارائه می‌دهد.

با تجزیه و تحلیل عمیق کمپین‌های حمله پیچیده در شبکه خود، گسترش تهدیدات هدفمند و پیشرفته را متوقف کنید. این شامل شاخص‌های سازش (IOC)، مانند هش‌های فایل و مصنوعات فایل، فناوری حمله مورد استفاده و امتیاز خطر تهدید می‌شود. تحلیلگران امنیتی می‌توانند با استفاده از داشبورد بومی یا از طریق یکپارچه سازی با سیستم‌های مدیریت رویداد و اطلاعات امنیتی شخص ثالث (SIEM) اطلاعات را بهم مرتبط کرده و به تهدیدات پاسخ دهند.

symantec anti spam -نرم افزار SMG-نرم افزار Symantec Massaging Gateway

  • Content analysis گزارشات سندباکس را منتشر می‌کند که اطلاعات عملی مانند شاخص‌های کلیدی malicious، فعالیت دقیق رویداد استاتیک و پویا، تجزیه و تحلیل قابل دانلود مصنوعات و منابع، و امتیاز خطر تهدید ایجاد شده را ارائه می‌دهد.
  • داشبورد Messaging Gateway مختصر و با جزییات رفتارهای برجسته تهدیدات، روند تهدید، آمار حملات و مسائل احتمالی را گزارش می‌کند و هشدارهای خودکار، اعلان‌های بموقع را در مورد شیوع ویروس، نقض پالیسی‌ها و اطلاعات قرنطینه ایمیل، ارائه می‌کنند.
  • روند حملات را بیابید و گیرندگان حمله هدفمند را با استفاده از SIEM‌های شخص ثالث شناسایی کنید تا اطلاعات تهدید پیشرفته از تجزیه و تحلیل محتوا (Content Analysis) را با داده‌های Syslog از Messaging Gateway مرتبط کنید.
  • آنالیز تهدید، مسدود کردن و اصلاح در سراسر شبکه، endpoint، و کانال‌های پیام‌رسانی را با ادغام Symantec Endpoint Protection و Symantec ProxySG تسریع کنید.

از نشت اطلاعات حساس جلوگیری کنید و الزامات انطباق و حفظ حریم خصوصی خود را با ابزار داخلی Messaging Gateway، جلوگیری از از دست دادن داده (DLP) و کنترل‌های رمزگذاری یکپارچه مبتنی بر پالیسی که حفاظت از داده‌های شرکت را در پیام‌ها یا پیوست‌ها آسانتر می‌کند، برآورده کنید.

  • مدیران براحتی می‌توانند پالیسی‌های منعطف و موثر ایجاد کنند که مقررات را اعمال می‌کند و با انگشت‌نگاری و شناسایی داده‌های واقعی شرکت در پیام‌ها یا پیوست‌ها، در برابر از دست دادن داده‌ها محافظت می‌کند. بیش از ۱۰۰ فرهنگ لغت از پیش ساخته شده، الگوها و پالیسی‌ها کمک می‌کنند تا سیاست‌های حفاظت و اجرای خودکار داده‌ها را براحتی بتوان پیاده‌سازی کرد.
  • از اطلاعات حساس جلوگیری می‌کند و الزامات انطباق و حفظ حریم خصوصی خود را با ابزار داخلی Messaging Gateway،data loss prevention (DLP) و کنترل‌های رمزگذاری یکپارچه policy-based برآورده می‌کند که حفاظت از داده‌های شرکت را در پیام‌ها یا پیوست‌ها آسان‌تر می‌کند.
  • رمزگذاری خودکار SMTP از طریق TLS تضمین می‌کند که همه ارتباطات ایمیل در حال انتقال ایمن هستند.
  • رمزگذاری ایمیل Policy-based، پیام‌ها را بر اساس معیارهای مشخص شده توسط مشتری ارزیابی می‌کند. در صورت لزوم رمزگذاری، می‌توان پیام‌ها را به Symantec Content Encryption، یک افزونه موجود، ارسال کرد.
  • یکپارچگی دقیق با پیشرو در بازار Symantec Data Loss Prevention یک نقطه نظارت و اجرا برای اطلاعات حساس به اشتراک گذاشته شده در ایمیل فراهم می‌کند.

 

مطالب پیشنهادی را مطالعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

به اشتراک بگذارید

فهرست