1. سامین پردازش
  2. symantec mail security
  3. نرم افزار Symantec Mail Security
symantec mail security

نرم افزار Symantec Mail Security

آنتی اسپم symantec

(Symantec anti Spam) symantec mail security for microsoft exchange 

نرم افزار Symantec Mail Security ، نرم افزاری آنتی اسپم می‌باشد وظیفه حفاظت از Mail Server سازمان را در برابر ویروس‌ها ، ابزارهای جاسوسی و حملات Phishing و… برعهده دارد و بهره‌مند از تکنولوژی Brightmail و مجهز به ماژول‌هایی مثل Antivirus، اکتشاف پیشرفته و همچنین کنترل محتوا می‌باشد.برای خرید لایسنس symantec mail security با ما در ارتباط باشید .

نرم افزار Symantec Mail Security دارای دو نسخه زیر است:

  • (Mail Security for Domino (For IBM Domino

این برنامه نیز همانند محصول بالا و با همان کارایی برای میل سرورهای Domino و Lotus طراحی شده است. این محصول نیز هم در بسته نرم‌افزاری Protection Suite وجود دارد و هم بصورت جداگانه قابل تهیه است.

  • (Mail Security for Exchange (For Microsoft Exchange

این محصول بدون هیچ پیش نیازی مستقیما بر روی Microsoft Exchange Server  نصب شده و تمامی ایمیل‌های ورودی یا خروجی کاربران را از نظر ویروس، اسپم، محتوا با Policy های متعدد و قابل ساخت کنترل کرده و با امکاناتی چون قرنطینه نمودن ویروس‌ها و یا Spam ها به شما امکان بازیابی آنها را در صورت لزوم داده و با گزارشگیری بسیار کارآمد شما را در مدیریت بهتر Email ها یاری می‌نماید.

نرم افزار Symantec Mail Security- symantec anti spam. آنتی اسپم سیمنتک
نرم افزار Symantec Mail Security

 

نرم افزار Symantec Mail Security (آنتی اسپم symantec)

امروزه Emailها نقش بسیار مهمی در روابط تجاری و حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌ها دارند. بیش از ۸۰% ترافیک ایمیل‌ها حاوی Spam، ویروس و باج افزارها و… هستند و می‌توانند امنیت کاربر را به خطر بیندازند.

در خوشبینانه‌ترین حالت این ایمیل‌های مزاحم باعث کاهش راندمان کاری پرسنل سازمان می‌شود.

ایمیل‌ها در خط مقدم تهدیدات و نقص امنیتی حضور دارند. مهاجمین از اطلاعات شخصی و روش‌های مهندسی اجتماعی برای حملات بسیار ماهرانه فیشینگ استفاده می‌کنند تا قربانیان خود را به دام بیندازند.

یک نرم‌افزار محافظت از ایمیل حملات ورودی را مسدود کرده و جلوی دریافت پیغام‌های مشکوک و آلوده را می‌گیرد و با محافظت از اطلاعات حیاتی خود، می‌توان تمرکز بیشتری بر Business خود داشت.

محصولات امنیتی سیمنتک جهت محافظت و تامین امنیت در سیستم‌های Messaging و ایمیل سرورها، ترکیبی از آنتی‌ویروس، آنتی اسپم، سیستم مدیریت محتوا و فیلترینگ برای حافظت از اطلاعات Email ها و Messenger های سازمانی بوده و امنیت کاملی را برای آنها به ارمغان می‌آورند.

در یک نگاه

Secure

  • سرویس اسکن که هنگام درخواست اسکن، حکم ایمن یا ناامن را به سرور Exchange ارائه می‌دهد.
  • فایلهای آلوده را تعمیر، حذف یا قرنطینه می‌کند.
  • پیش از اینکه حملات به چندین کاربر سرایت کند، بطور فعال ایمیل را در نقطه توزیع ایمن می‌کند.
  • پشتیبانی از MS Exchange Server 2013, 2016, 2019

Protect

  • ایمیل‌های ورودی یا خروجی را به Mail Security Engine ارسال می‌کند تا ایمیل و پیوست‌های آن‌را اسکن کند.
  • ذخیره Exchange mailbox همچنین می‌تواند با اسکن‌های برنامه‌ریزی شده یا دستی محافظت شود.

Adopt

  • ایمیل‌های ذخیره شده در هر دو پلتفرم ایمیل کوچک/مقیاس بزرگ را ایمن می‌کند.
  • تهدیدهای شناخته شده موجود را شناسایی می‌کند.
  • از حملات zero-day جلوگیری می‌کند.
  • پیوست‌های ایمیل را برای یافتن تهدیدات احتمالی بررسی می‌کند.
  • اسپم را مسدود کرده و تلاش‌های فیشینگ علیه کاربران را شناسایی می‌کند.

حفاظت عالی با عملکرد بی نظیر

Symantec Mail Security برای Microsoft Exchange (Mail Security) فناوری ضد بدافزار سیمانتک را با اکتشافات پیشرفته و شهرت فایل ترکیب می‌کند تا در زمان واقعی از ایمیل در برابر ویروس‌ها، نرم افزارهای جاسوسی، فیشینگ و سایر حملات مخرب محافظت کند.

برای محافظت بیشتر، Mail Security فناوری Symantec Premium Antispam را ارائه می‌دهد. این حفاظت‌ها به جلوگیری از ۹۹% اسپم‌های دریافتی با کمتر از یک در میلیون مثبت کاذب کمک می‌کند.

Mail Security پالیسی های فیلتر کردن محتوا را در Microsoft Exchange Server 2013, 2016, 2019 اعمال میکند، در حالیکه از محیط‌های میزبانی شده، Microsoft Hyper-V و VMware پشتیبانی می‌کند.

(Mail Security (symantec anti spam  با جلوگیری از گسترش تهدیدات ناشی از ایمیل و اجرای سیاست‌های پیشگیری از دست دادن داده‌ها (DLP) لایه های دیگر حفاظت را تکمیل می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی

در برابر تهدیدات محافظت کنید

مهندسان سیمانتک برای شناسایی تهدیدات جدید، شیوع تهدیدات (مانند ویروسها، اسبهای تروجان و کرم‌ها) را گزارش می‌دهند. پس از شناسایی یک تهدید، اطلاعات مربوط به تهدید (یک امضا) در یک فایل تعریف ذخیره می‌شود. این فایل حاوی اطلاعاتی برای شناسایی و از بین بردن تهدید است. هنگامیکه Mail Security تهدیدات را اسکن می‌کند، این امضاها را جستجو می‌کند.

ایمیل اسپم را شناسایی کنید

اسپم یک ایمیل انبوه ناخواسته است که اغلب پیام‌هایی را برای یک محصول یا خدمات تبلیغ می‌کند. بهره وری، زمان و پهنای باند شبکه را هدر می‌دهد.

Symantec Premium Antispam (آنتی اسپم سیمنتک) بروز‌رسانی‌های مداوم فیلترهای آنتی اسپم برتر را ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل کند که سرور Exchange شما جدیدترین فیلترهای تشخیص اسپم را دارد.

برای Microsoft Exchange بهینه شده است

اسکن متمرکز بر Edge و Hub از antivirus stamping برای حذف اسکن اضافی و به حداقل رساندن تأثیر بر mail store استفاده می‌کند. Mail Security از Microsoft Exchange 2013, 2016, 2019 و Microsoft Hosted Exchange ، Windows 64-bit،VMware وMicrosoft Hyper-V Virtualized پشتیبانی میکند.

Mail Security می‌تواند از یک یا چند سرور Exchange از یک کنسول محافظت کند. با جابجایی بین نمای سرور و نمای گروهی، می‌توانید تنظیمات پیکربندی را برای سرورهای جداگانه یا همه سرورها در یک مکان خاص مدیریت کنید. همچنین می‌توانید پالیسی هایی برای شناسایی خطرات احتمالی سیستم ایمیل Microsoft Exchange خود تعریف کنید و پیام‌های ایمیل و پیوست‌هایی که حاوی تهدید هستند را پردازش کنید.

Mail Security اسکن انعطاف‌پذیر، بلادرنگ، برنامه‌ریزی شده و دستی را ارائه میکند که حفاظت کارآمدی را فراهم میکند. با بکارگیری In-memory scanning و multithreading منعطف، عملکرد را بهبود می بخشد. گزارش امنیتی تلفیقی به مشتریان امکان میدهد وضعیت امنیتی محیط Microsoft Exchange خود را با جزئیات، مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند.

شیوع آلودگی را مدیریت کنید

نرم افزار Symantec Mail Security (آنتی اسپم سیمنتک)به شما امکان می‌دهد هنگام شناسایی شیوع، با تنظیم قوانین و ارسال اعلان‌ها، شیوع آلودگی را سریع و مؤثر مدیریت کنید. همچنین می‌توانید اقدامی را برای انجام در هنگام تشخیص شیوع انتخاب کنید، مانند موارد زیر:

  • کل پیام را حذف کنید.
  • پیوست یا متن پیام را حذف کنید.
  • کل پیام را قرنطینه کنید و با متن جایگزین کنید.
  • پیوست یا متن پیام را قرنطینه کنید.
  • رویداد را ثبت کنید.
  • یک برچسب به ابتدای خط موضوع اضافه کنید.

شما می‌توانید قوانینی را برای تعریف شیوع بر اساس رویداد تنظیم کنید. بعنوان مثال، همان تهدید چند بار در یک بازه زمانی مشخص رخ می‌دهد. همچنین می‌توانید Mail Security را برای ارسال اعلان‌ها و هشدارها در صورت شیوع، پیکربندی کنید.

پیاده سازی انعطاف پذیر

symantec mail security for microsoft exchange می‌تواند روی رول‌های مختلف سرور Exchange اجرا شود. حفاظت تحت هر رول در فرآیندهای اسکن بلادرنگ، برنامه‌ریزی شده و/یا دستی برای محافظت کارآمد از ایمیل در حالت استراحت و در حال حرکت ارائه می‌شود. از دیدگاه بالاتر با تمرکز بر رول‌های Exchange، زمانیکه Mail Security بر روی یک رول خاص مستقر میشود، از خدمات حفاظتی زیر پشتیبانی می‌کند.

خرید لایسنس symantec mail security

Reputation Services Antispam Antivirus Scanning

•     Edge and Hub focused

•     Non-redundant

Exchange Edge

•     Incoming/outgoing mail

Attachment Blocking Content Filtering Antispam Exchange Hub

•     Incoming/outgoing/ internal mail

Folder Selection Manual or Scheduled Scanning Custom

Mail Store Scanning

Exchange Mail Store

•     Email Storage

Mail Security w/ Premium Antispam Mail Security Exchange Server Mode
  • Edge Transport Role: این رول پیام‌های ورودی و خروجی را که به مقصد اینترنت عمومی یا دریافتی از اینترنت عمومی و برای گیرندگان داخلی درنظر گرفته شده‌اند، هدایت می‌کند. Mail Security for MS Exchange پیام‌هایی را که در حال حرکت هستند از نظر محتوای مخرب مانند ویروس‌ها، بدافزارها، جاسوس‌افزارها یا هرزنامه‌ها اسکن می‌کند. همچنین فرستنده پیام با دیتابیس اعتبار سیمانتک ارزیابی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ پیامی توسط فرستنده‌های بد دریافت نمی‌شود.
  • Hub Role: این رول پیام‌های ورودی و خروجی را در شبکه خصوصی هدایت می‌کند. معمولاً اگر پیام‌ها باید به دامنه‌های شریک در همان شبکه ارسال شوند، از Hub برای مسیریابی آن پیام استفاده می‌شود. Mail Security پیام‌هایی را که در حال حرکت هستند اسکن می‌کند و محافظت از آنتی ویروس، محافظت از اسپم، فیلتر محتوا و فیلتر پیوست را ارائه می‌دهد.
  • Mail Store: این رول پیام‌هایی را ذخیره می‌کند که توسط سرور Hub یا Edge مسیریابی شده‌اند. Mail Security پیام‌ها را در حالت استراحت در دیتابیس mail store اسکن می‌کند. Mail Security امکان اسکن ذخیره پیام را فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ تهدیدی از اسکن بلادرنگ اعمال شده در Edge یا Hub عبور نکرده است. علاوه بر این، اگر بعداً محتوایی شناسایی شد که نباید در دیتابیس mail store ذخیره شود، مدیران میتوانند از Mail Security برای جستجو و حذف آن پیام استفاده کنند.

 

نظارت، گزارش و اطلاع رسانی

Mail Security داده‌های آماری در مورد تهدیدها، خطرات امنیتی، تخلفات، هرزنامه‌ها و اطلاعات سرور را در دیتابیس گزارش‌ها ثبت می‌کند. شما می‌توانید از این داده‌ها برای تولید گزارشات خلاصه یا دقیق بر اساس زیر مجموعه‌های مختلف داده‌ها استفاده کنید.

داده‌های اسکن از سرورهای Exchange جمع‌آوری می‌شود و گزارش‌هایی تولید می‌کند. Mail Security الگوهای گزارش از پیش کانقیگ شده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را تغییر دهید. شما همچنین میتوانید قالب گزارش خود را ایجاد کنید.

چندین گزینه برای اطلاع رسانی به مدیران، فرستندگان داخلی و گیرندگان ایمیل از تهدیدات و تخلفات ارائه شده است. Mail Security به شما امکان میدهد شرایط ارسال هشدار و همچنین متن پیام هشدار را برای هر شرایط هشداری که تعریف میکنید، تعیین کنید.

محتوای پیام نامطلوب و پیوستها را فیلتر کنید

symantec mail security for microsoft exchange به شما امکان می‌دهد قوانین فیلتری را ایجاد کنید که می‌توانید از آنها برای فیلتر کردن پیام‌های ایمیل و پیوست‌ها استفاده کنید. ایمیل سکیوریتی قوانین فیلترینگ نام فایل و نوع فایل از پیش تعریف شده را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای اعمال پالیسی‌های پیوست ایمیل استفاده کنید. Mail Security از لیست‌های مطابقت برای فیلتر کردن پیام‌های ایمیل و پیوست‌ها برای کلمات، اصطلاحات و عبارات خاص استفاده می‌کند.

Mail Security الگوهای خط مشی فیلترینگ محتوا از پیش تعریف شده را فراهم می‌کند که به جلوگیری از نشت داده ها کمک می‌کند. همچنین می‌توانید با فعال کردن ویژگی‌هایی که فایل‌های  DDE،JavaScript ، Macros و Embedded را از اسناد Office و PDF حذف میکنند، محتوای فعال را مسدود کنید، جایی‌که فایل اصلی برای بازیابی بعدی در صورت لزوم قرنطینه می‌شود.

یک ویژگی قرنطینه محلی این است که می‌تواند متن‌ها و پیوست‌های پیام آلوده که در طول اسکن شناسایی می‌شوند را ذخیره کند. می‌توانید Mail Security را برای تهدیدات و خطرات امنیتی قرنطینه کرده و موارد نقض فیلتر را در قرنطینه محلی پیکربندی کنید.

حفاظت خود را بروز نگه دارید

symantec mail security for microsoft exchange ( آنتی اسپم سیمنتک-symantec anti spam)  برای شناسایی و حذف خطرات به اطلاعات بروز متکی است. یکی از رایج‌ترین دلایل آسیب‌پذیر بودن رایانه‌ها در برابر حملات اینست که فایل‌های تعریف قدیمی هستند. سیمانتک بطور مرتب فایل‌های تعریف بروز شده را ارائه می‌کند.

با استفاده از LiveUpdate، Mail Security از طریق اینترنت به سرور سیمانتک متصل می‌شود و بطور خودکار تعیین می‌کند که آیا تعاریف نیاز به‌بروز‌رسانی دارند یا خیر. اگر این کار را انجام دهند، فایل‌های تعریف در محل مناسب دانلود و نصب می‌شوند. برای بروز رسانی تعاریف باید مجوز معتبری داشته باشید.

خرید لایسنس symantec mail security

آنتی اسپم symantec

مطالب پیشنهادی را مطالعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

به اشتراک بگذارید

فهرست