1. سامین پردازش
  2. دورکاری
  3. سرویس های پیشنهادی برای راه اندازی بستر دورکاری
راه اندازی بستر دورکاری

سرویس های پیشنهادی برای راه اندازی بستر دورکاری

در اینجا قصد داریم انواع سیستم های نرم افزاری Remote Working را به سرپرستان IT، مهندسان شبکه کامپیوتر و کارشناسان آی تی شرکتها معرفی کنیم و چند توصیه نسبت به انتخاب بهترین راهکار در زمینه راه اندازی بستر دورکاری داشته باشیم.

Exchange

کاربرد اصلی این محصول در اصل ایمیل سرور یا همون پست الکترونیک میباشد. سرویس پست الکترونیک یا سرویس دهنده ایمیل در واقع یک نرم افزار کاربردی هست که ایمیل ها را از سرویس گیرنده های ایمیل (Client) و یا سرورهای پست الکترونیک (Mail Server) دریافت کرده و بعد آنها را به دست گیرندگان می رساند.

این سرور پست الکترونیک معمولا شامل فضای ذخیره سازی پیام ها ، مجموعه ای از قوانین قابل تعریف ، لیستی از کاربران و مجموعه ای از ماژول های ارتباطی می باشد.

Skype for Bussiness

گزینه بعدی برای راه اندازی بستر دورکاری ، Skype for bussiness  میباشد .

سیستم ارتباطات یکپارچه سامانه واحدی است که وضعیت حضور، پیام رسانی، سیستم تلفنی، صندوق پستی صوتی، کنفرانس صوتی، تصویری و تحت وب و سازگاری با نرم افزارها را در بر گرفته این نرم افزار در اصل ادغام تمام روش های مختلف ارتباط آنلاین در دفتر مرکزی را برقرار می کند ، مانند تلفن،پست الکترونیک، ویدئو کنفرانس، وب کنفرانس، پیام های فوری، پست صوتی، و غیره، که بسیار متناسب بابرنامه های کاربردی مایکروسافت آفیس است .

از آنجایی که مایکروسافت همواره یکپارچگی (Integration)  در محصولات را یکی از اولویت های اصلی خود قرار داده همین امکان می تواند امتیاز مثبتی در انتخاب این محصول باشد. بهترین مثال را شاید بتوان در یکپارچگی skype for business با Exchange باSharePoint یافت.

مجازی سازی دسکتاپ (VDI)

 روشی جدید برای مدیریت محیط کاربران ارائه می‌دهد. VDI این امکان را برای مدیران شبکه فراهم می‌آورد تا کامپیوتر کاربران را در زیرساختی مجازی، واقع در مرکز داده میزبانی و مدیریت کنند.

مجازی سازی سرورها 

مجازی ‌سازی سرور یک تکنولوژی پیشرفته است که جهت تسریع اعمال تغییرات مورد  نیاز بوجود آمده است که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا چندین ماشین مجازی بر روی یک بستر فیزیکی به صورت مشترک از منابع موجود در شبکه استفاده کنند به گونه ای که هیچ‌گونه تداخلی در کار این ماشین‌های مجازی ایجاد نگردد. با سایت سامین پردازش در این بخش همراه باشید.

مطالب پیشنهادی را مطالعه فرمایید

به اشتراک بگذارید

فهرست